Dr Oz pomaga odkrywać możliwości naszych zmysłów w reklamie Turkish Airlines.
57-letni kardiochirurg to znana osobowość telewizyjna i autor wielu książek. W spocie tureckich linii lotniczych opowiada o ogromnym potencjale ludzkich zmysłów.
Ciało człowieka to największy świat cudów – przekonuje dr Oz siedząc na pokładzie Turkish Airlines w 90-sekundowym spocie. Następnie szczegółowo opisuje pięć zmysłów. Piękna i zmysłowa reklama jest podróżą po całym świecie z perspektywy tego jak widzimy, słyszymy, wąchamy, smakujemy i dotykamy. Mało kto zdaje sobie sprawę np. z faktu, że nasze oczy są w stanie zobaczyć aż 10 milionów odcieni kolorów!
Reklama w subtelny sposób pokazuje, że podróże wyostrzają nasze zmysły. Zorza polarna za kołem podbiegunowym to przykład na niezliczoną liczbę kolorów nieba, a miks przypraw z bazaru w Stambule jest dowodem na to, ile różnych zapachów potrafi rozróżnić nasz nos.
W kampanii „Pięciu zmysłów” pojawi się jeszcze pięć spotów. Pierwszy z serii został wyemitowany podczas finału Super Bowl.
Data publikacji: 26.03.2018 r.