wpisz szukaną frazę
Szukaj

Droga do zakupu: z reklamy telewizyjnej na ekran smartfona

Jak sprawić, aby widzowie nie unikali reklam, a spoty doprowadzały bezpośrednio do zakupu? Odpowiedzią może okazać się narzędzie stworzone dzięki współpracy amerykańskiej sieci telewizyjnej AMC Networks oraz ACTV8me, firmy specjalizującej się w technologicznych rozwiązaniach reklamowych.

 

Pomysł opiera się na systemie specjalnych ofert, które będą dostępne dla widzów w pobranej na smartfona aplikacji Mobii tylko podczas oglądania wybranych reklam w telewizji. Będzie można wśród nich znaleźć kupony, punkty rabatowe, internetowe waluty, linki do stron, zwiastuny i inne promocje.

 

Sieć AMCN ma w planach złączenie powstającej technologii z istniejącą już platformą Aurora Video Targeting Solutions, która umożliwia zaawansowaną segmentację i targetowanie, zapewniając markom dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Rozwiązanie pojawi się początkowo w pięciu amerykańskich stacjach: AMC, IFC, SundanceTV, WE tv oraz BBC America.

 

W przeszłości współpraca obu grup zaowocowała już wprowadzeniem na rynek interaktywnych reklam, które opierały się na wykorzystaniu drugiego ekranu, mobilnych aplikacjach tematycznych lub takich, które odsyłają widzów do sklepu internetowego z reklamowanym produktem. Dyrektor ACTV8me, Brian Shuster, zauważa, że kiedy oferuje się widzom zniżki i promocje, powinny być one nagrodą za konsumpcję reklam lub zainteresowanie produktem.

 

Narzędzie ma nie tylko zachęcić widzów do aktywnego konsumowania spotów w telewizji na żywo i nielinearnie, ale również zaproponować markom nowy sposób komunikacji z konsumentem. Pozwoli na wgląd w zaangażowanie widza od pierwszego wrażenia, poprzez chęć zakupu (zapisanie oferty w mobilnym portfelu) aż do wykonanej transakcji i dostarczy informacji o długości trwania całego procesu. W ten sposób będzie można faktycznie ocenić, czy reklama telewizyjna wpłynęła bezpośrednio na decyzję o zakupie.

 

Aby przejść do strony ACTV8me, kliknij tutaj.

 

 

 

Źródło:

www.adweek.com/tv-video/tv-ads-on-amc-networks-will-be-able-to-deliver-offers-directly-to-viewers-smartphones/, 01.06.2018

 

Data publikacji: 22.06.2018 r.

Share

Podobne artykuły