Niemieccy telewidzowie spędzili średnio 205 minut dziennie
(3 godziny i 25 minut), na oglądaniu telewizji w 2017 roku, zgodnie z danymi z panelu AFG / GfK TV. Najwięcej telewizji oglądają osoby w wieku powyżej 14 lat, aż 3 godziny 43 minuty (223 minuty) każdego dnia.
Statystyki na danych całorocznych od 1997 roku do 2016 roku, wskazują na tendencję wzrostową zasięgu dziennego telewizji w Niemczech.
Na przestrzeni ostatnich 20 lat oglądalności telewizji wzrosły aż o 40 minut.
Co warto wiedzieć o telemetrii na rynku niemieckim?
Panel AFG / GfK TV w Niemczech monitoruje 5000 gospodarstw domowych, czyli łącznie ok. 10 500 osób.
Telemetria odzwierciedla pomiar dla 75,02 mln osób w wieku od trzech lat, co odpowiada 38,32 mln gospodarstwom domowych (dane od 1 stycznia 2017 r.).
Data publikacji: 08.09.2017 r.