Jak efektywnie wykorzystać drugi ekran – case study serialu Bellevue - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jak efektywnie wykorzystać drugi ekran – case study serialu Bellevue

Stacja WGN American postanowiła wypromować swoją nową produkcję oryginalną Bellevue przy użyciu nietypowych technik marketingowych. Serial kryminalny śledzący losy młodej detektyw miał swoją premierę 23 stycznia. W planach stacji na ten rok są kolejne trzy oryginalne produkcje.

case study_wyzwanie

Wypromowanie serialu Bellevue przy jednoczesnym zwiększeniu jego atrakcyjności również poza standardową grupą odbiorców (zwolennicy kryminału w wieku 25-54.)

case study_insight

Młodsi potencjalni widzowie to pasjonaci kryminału, którzy uwielbiają interaktywne gry i rozwiązywanie łamigłówek. Takich wyzwań szukają zarówno w treści kontentu telewizyjnego, jak i w Internecie. Dzięki odpowiedniemu zaangażowaniu bardziej identyfikują się z oglądaną treścią.

case study_rozwiazanie

Komunikacja przez Internet, w tym media społecznościowe i strony internetowe pozwalające na interakcję z widzami. Ponadto, wykorzystanie dwóch aplikacji mobilnych. Dodatkowa współpraca z partnerami promocji.

case study_szczegoly_2

 

 

 

 

 

case study_efekty mediowe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Źródło:

https://www.mediavillage.com/article/how-wgn-america-used-new-technologies-to-launch-bellevue/, 06.02.2018

 

 

Data publikacji: 16.03.2018 r.

Share

Podobne artykuły