wpisz szukaną frazę
Szukaj

Emocje w reklamie Bose

Nowa kampania firmy Bose pokazuje, w jaki sposób moc muzyki może wzbudzać emocje i uczucia, których doświadczają użytkownicy słuchawek.

Seria spotów stworzona przez Grey London przedstawia różne scenariusze, w których użytkownicy słuchawek doświadczają emocjonalnych momentów – od agonii przez radość z życia aż po ekstazę. Muzyka, którą słyszymy w spotach została specjalnie skomponowana dla Bose przez pianistę i kompozytora Dustina O’Hallorana.

 

W 30-sekundowych spotach poznajemy różnych bohaterów. Młody chłopak jedzie na hulajnodze ze szminką na policzku i wyrazem radości na twarzy. Wykończona treningiem balerina masuje swoje obolałe stopy. Mężczyzna obserwuje fajerwerki ze spływającymi po policzkach łzami. Sportowiec radośnie podskakuje idąc po chodniku. To, co dzieje się w ich słuchawkach opowiada o wiele głębszą i intymniejszą historię, bez odłączania się od życia, w którym się znajdują.

 

Reklamy, które kręcone były w Vancouver zadebiutowały w USA 15 października jako element współpracy między marką, a NFL. Od 1 listopada marka Bose rozpoczęła również międzynarodową kampanię w Kanadzie, Francji, Niemczech, Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii.

 

Data publikacji: 17.11.2017 r.

 

Share

Podobne artykuły