wpisz szukaną frazę
Szukaj

Humor powraca w kampanii Monoprix

Wszyscy mamy w sobie coś z jaskiniowca – odważnie mówi najnowsza kampania „Humanity’s First Queue” zrealizowana przez agencję Rosapark dla francuskiej sieci sklepów Monoprix.

 

Spot wyreżyserowany przez Antoine Bardou-Jacquet przenosi nas w czasy prehistoryczne, by pokazać, że trud stania w kolejkach znany był już pierwszym ludziom. Równie znana była chęć oszukania tego systemu.

Spot w zabawny sposób promuje najnowszą aplikację Monoprix, która pozwala kupującym ominąć kolejkę dzięki możliwości zeskanowania produktów i zapłacenia za nie telefonem.

Rosapark z powodzeniem sięgnęła już do komediowej stylistyki w ubiegłorocznej kampanii zrealizowanej dla tej samej marki. Zobacz opis kampanii tutaj.

 

Data publikacji: 07.06.2019 r.

 

Share

Podobne artykuły