Z okazji 150-lecia marki Heinz przygotowano wyjątkową kampanię. Ma pokazać autentyczną miłość do produktu. Na ambasadora zgłosił się sam Ed Sheeran. Reklamę stworzyła agencja David Miami.
Kampania Heinz rozpoczęła się w mediach społecznościowych piosenkarza. Już od maja, na profilach Eda Sheerana pojawiły się zdjęcia z ketchupem. Po miesiącu wyemitowano reklamę, która pokazuje prawdziwe uczucia.
Wybór ambasadora marki nie jest przypadkowy. Piosenkarz jest ogromnym fanem ketchupu Heinz! Ma nawet wytatuowane logo firmy na ramieniu. Strategię kampanii dopełnia limitowana edycja produktu Edchup. Na jego opakowaniu pojawi się specjalna emotka dedykowana piosenkarzowi, którą Heinz stworzył w podziękowaniu za autentyczne uwielbienie. Pomidor o imieniu „tomoji” (tomato + emoji) przypomina wyglądem Sheerana.
Data publikacji: 05.07.2019 r.