wpisz szukaną frazę
Szukaj

#imaginationday ‘18: Inspiracja a motywacja

Podczas ósmej edycji Imagination Day o swoich doświadczeniach opowiedzieli międzynarodowi prelegenci: charyzmatyczni artyści, laureaci prestiżowych nagród, dyrektorzy najlepszych światowych firm i agencji kreatywnych.

 

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media przygotowali cykl #imaginationday. Publikacje zawierają wiedzę, najlepsze case study oraz garść inspiracji zaprezentowane podczas Imagination Day 8.

 

Przedstawiamy dziesiątą – ostatnią już część cyklu: relację z wystąpienia Benjamina Simona i Dirka Schustera, założycieli studia projektowego Foreal.

 

Benjamin Simon i Dirk Schuster założyli studio projektowe Foreal w 2013 roku. Ich kreatywne działania ukierunkowane są na ilustrację i animację, wspierając m.in. takie marki jak Adobe, Mercedes, Microsoft, Netflix, Nike, Red Bull, Samsung, Swatch czy Xbox.

Co motywuje Benjamina i Dirka do pracy? Jak pokierować swoją karierą zawodową, aby zostać zatrudnionym i robić to, co się kocha? Założyciela studia Foreal nie przygotowali motywacyjnych cytatów ani animowanych gifów tylko pokazali niektóre z ich najlepszych prac.

 

Przykłady realizacji:

Samsung Pay

 

Hedora – The Floating Copywriter Munk

 

OFFF TLV 2018 Main Titles

 

simon&schuster(1)

Co Was zmotywowało do przyjazdu do Warszawy na konferencję Imagination Day?

Po pierwsze to nasza pierwsza wizyta w Polsce, więc na pewno ciekawość. Przede wszystkim jednak lubimy poznawać kreatywnych ludzi, a po przejrzeniu listy prelegentów stwierdziliśmy od razu, że jest ona intrygująco różnorodna. Jesteśmy przekonani, że istotne jest w pracy kreatywnej kontaktowanie się z nowymi ludźmi, dzielenie się doświadczeniem i inspirowanie się.

 

Jak dostać pracę, która sprawi, że będzie się robiło to, co się kocha?

Zawsze dobrze jest zacząć od zbudowania portfolio. Nie należy z tym czekać, aż osiągniemy poziom profesjonalizmu. My jako studio Foreal mamy profil na Instagramie, na którym publikujemy wszystkie projekty. W taki sposób docierają do nas marki i agencje. Sami też nigdy nie pytamy o CV tylko chcemy od razu zobaczyć portfolio.

Co Was inspiruje na co dzień?

Mamy określony system pracy: staramy się, aby zlecenie trwała krótko – nie dłużej niż 2 tygodnie. Wierzymy, że pomaga nam to pracować produktywnie. Jesteśmy podekscytowani nowym zadaniem, zmotywowani i szukamy inspiracji w różnych miejscach.

 

Data publikacji: 26.02.2019 r.

Share

Podobne artykuły