wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jaka reklama przyciąga uwagę widzów?

Reklamodawcy od zawsze zastanawiają się, jakie cechy powinna mieć reklama, żeby przykuć uwagę odbiorcy. Oczywiście dużo zależy od kategorii produktowej i przekazu, który marketer chce uwzględnić. Natomiast pozostaje pytanie, czy są to elementy, które w jednoznaczny sposób sprawią, że dana reklama osiągnie sukces?

Jaki rodzaj komunikacji reklamowej preferują konsumenci? Odpowiedzi na te pytania dostarcza raport z rynku amerykańskiego agencji Clutch „What consumers want in advertising?” wiodącej firmy specjalizującej się w badaniach B2B.

#1. Korzystaj z telewizji

 

#2. Daj odbiorcy rozrywkę

 

#3. Zainteresuj odbiorcę tym, co lubi

 

05_wykresy-36

 

03_wykres-35

 

#4. Twoja reklama musi bawić

 

03_wykres-37

 

#5. Wykorzystaj zaufanie do marki

 

#7. Reklama powinna pozwolić odbiorcom utożsamić się z komunikatem

 

04_wykresy-38

Clutch zbadał 1030 konsumentów w Stanach Zjednoczonych, którzy widzieli lub słyszeli reklamę w tygodniu poprzedzającym wypełnienie ankiety.
Około 45% respondentów to mężczyźni; 55% to kobiety.
Około 28% respondentów ma od 18 do 34 lat, 40% to osoby w wieku od 35 do 54 lat, a 32% w wieku 55 lat i starsze.
Prawie połowa respondentów (47%) ma dochód gospodarstwa domowego poniżej 49 999 USD, 36% od 50 000 USD do 99 999 USD i 17% ponad 100 000 USD.

 

Źródła:

www.clutch.co/agencies/resources/what-consumers-want-in-advertising

 

 

Data publikacji: 19.10.2018 r.

 

Share

Podobne artykuły