Jaka reklama przyciąga uwagę widzów? - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jaka reklama przyciąga uwagę widzów?

Reklamodawcy od zawsze zastanawiają się, jakie cechy powinna mieć reklama, żeby przykuć uwagę odbiorcy. Oczywiście dużo zależy od kategorii produktowej i przekazu, który marketer chce uwzględnić. Natomiast pozostaje pytanie, czy są to elementy, które w jednoznaczny sposób sprawią, że dana reklama osiągnie sukces?

Jaki rodzaj komunikacji reklamowej preferują konsumenci? Odpowiedzi na te pytania dostarcza raport z rynku amerykańskiego agencji Clutch „What consumers want in advertising?” wiodącej firmy specjalizującej się w badaniach B2B.

#1. Korzystaj z telewizji

 

#2. Daj odbiorcy rozrywkę

 

#3. Zainteresuj odbiorcę tym, co lubi

 

05_wykresy-36

 

03_wykres-35

 

#4. Twoja reklama musi bawić

 

03_wykres-37

 

#5. Wykorzystaj zaufanie do marki

 

#7. Reklama powinna pozwolić odbiorcom utożsamić się z komunikatem

 

04_wykresy-38

Clutch zbadał 1030 konsumentów w Stanach Zjednoczonych, którzy widzieli lub słyszeli reklamę w tygodniu poprzedzającym wypełnienie ankiety.
Około 45% respondentów to mężczyźni; 55% to kobiety.
Około 28% respondentów ma od 18 do 34 lat, 40% to osoby w wieku od 35 do 54 lat, a 32% w wieku 55 lat i starsze.
Prawie połowa respondentów (47%) ma dochód gospodarstwa domowego poniżej 49 999 USD, 36% od 50 000 USD do 99 999 USD i 17% ponad 100 000 USD.

 

Źródła:

www.clutch.co/agencies/resources/what-consumers-want-in-advertising

 

 

Data publikacji: 19.10.2018 r.

 

Share

Podobne artykuły