wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jakie zmiany w życiu konsumentów wprowadziła pandemia?

#ChallengingTime

Sytuacja, w której znaleźliśmy się z uwagi na konieczność pozostania w domu i wykonywania pracy zdalnej, znacząco wpłynęła na zmianę sposobu spędzania czasu.

Jak wynika z badania agencji badawczej GlobalWebIndex, badającej postawy konsumentów na całym świecie, generalnie oglądamy więcej treści (głównie wiadomości, treści na platformach SVOD, telewizji linearnej), ale również z oczywistych względów spędzamy więcej czasu z rodziną.

Zmiany w sposobie spędzania czasu w domu w trakcie pandemii

Oczywiście wiele zależy od rynku i od tego, w jakiej fazie sytuacji kryzysowej znajduje się dany kraj. Na wszystkich rynkach znacząco wzrosło zainteresowanie newsami (67%). W przypadku rozrywkowych treści wideo, w ujęciu globalnym, respondenci deklarują częstsze oglądanie treści na serwisach SVOD (53%), telewizja linearna jest wymieniana na piątym miejscu (45%).

 

 

Źródło:

GWI coronavirus findings March 2020 – Multi-Market data (Release 3), www.globalwebindex.com

 

Data publikacji: 03.04.2020 r.

Share

Podobne artykuły