wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jednorazowa emisja reklamy Progressive Insurance

Firma Progressive Insurance od dawna już znana jest z fikcyjnej bohaterki o imieniu Flo, która od roku 2008 wystąpiła w ponad 100 reklamach telewizyjnych. Flo ma nawet swoje profile w mediach społecznościowych!

Nowy koncept na kampanię stworzyła agencja kreatywna Arnold Worldwide. W spotach Parentamorphosis bohaterowie zamieniają się w swoich rodziców, jak tylko kupią swój pierwszy dom. Progressive nie jest w stanie odwrócić tego procesu, ale może pomóc chronić dom i samochód.

 

Nowa odsłona Parentamorphosis miała miejsce podczas emisji Thursday Night Football na kanale CBS. 90-sekundowy spot pt. „Group Session” przedstawia ludzi, którzy zamienili się w swoich rodziców i spotkali się na wspólnej terapii. Firma ubezpieczeniowa potwierdziła, że jest to najbardziej udana kreacja reklamowa, zaraz po opowieściach o Flo. Spot został specjalnie opracowany pod program Thursday Night Football, a firma Progressive Insurance nie ma w planach cyklicznej emisji reklamy.

 

 

Spot „Mommeostasis” z kampanii Parentamorphosis

 

Spot „Daddeostasis” z kampanii Parentamorphosis

 

Reklamy z bohaterką Flo :

 

„Spin”

 

„Guitar”

 

„Annotations”

 

 

Data publikacji: 06.11.2017 r.

 

Share

Podobne artykuły