Firma Progressive Insurance od dawna już znana jest z fikcyjnej bohaterki o imieniu Flo, która od roku 2008 wystąpiła w ponad 100 reklamach telewizyjnych. Flo ma nawet swoje profile w mediach społecznościowych!
Nowy koncept na kampanię stworzyła agencja kreatywna Arnold Worldwide. W spotach Parentamorphosis bohaterowie zamieniają się w swoich rodziców, jak tylko kupią swój pierwszy dom. Progressive nie jest w stanie odwrócić tego procesu, ale może pomóc chronić dom i samochód.
Nowa odsłona Parentamorphosis miała miejsce podczas emisji Thursday Night Football na kanale CBS. 90-sekundowy spot pt. „Group Session” przedstawia ludzi, którzy zamienili się w swoich rodziców i spotkali się na wspólnej terapii. Firma ubezpieczeniowa potwierdziła, że jest to najbardziej udana kreacja reklamowa, zaraz po opowieściach o Flo. Spot został specjalnie opracowany pod program Thursday Night Football, a firma Progressive Insurance nie ma w planach cyklicznej emisji reklamy.
Spot „Mommeostasis” z kampanii Parentamorphosis
Spot „Daddeostasis” z kampanii Parentamorphosis
Reklamy z bohaterką Flo :
„Spin”
„Guitar”
„Annotations”
Data publikacji: 06.11.2017 r.