Najnowsza reklama sieci sklepów Lidl na rynku brytyjskim, stworzona w ramach kampanii #LidlSurpises, to opowieść o winie, jego pochodzeniu oraz jakości.
Spot stworzony przez agencję kreatywną TBWA\ London zadebiutował podczas transmisji seriali “Emmerdale” i “Cold Feet”, docierając do 12 milionów widzów w Wielkiej Brytanii. Strategia komunikacji kampanii obejmuje prasę drukowaną, telewizję (20 i 60-sekundowe spoty), kino (60- sekundowe spoty) oraz Internet (10 i 20-sekundowe klipy).
Koncepcja kampanii polega na przedstawieniu bohatera, który jest sceptycznie nastawiony do produktów, a dzięki podróży, którą odbywa z Lidlem zmienia podejście. Tym razem udajemy się do czarującego Saint-Emilion – miejsca znanego z produkcji wina Merlot.
Bohater zaczyna od negatywnych argumentów. Jednym z nich jest niska cena, która powszechnie oznacza, że produkt nie jest dobrej jakości. Spotkanie z producentem win, Christianem Pascaud, pozwala Joannie zmienić zdanie. Pokazuje klientom Lidla, że można osiągnąć jakość premium za mniej niż 12 funtów.
Data publikacji: 10.11.2017 r.