wpisz szukaną frazę
Szukaj

Konsumenci bohaterami reklam Lidla

Najnowsza reklama sieci sklepów Lidl na rynku brytyjskim, stworzona w ramach kampanii #LidlSurpises, to opowieść o winie, jego pochodzeniu oraz jakości.

Spot stworzony przez agencję kreatywną TBWA\ London zadebiutował podczas transmisji seriali “Emmerdale” i “Cold Feet”, docierając do 12 milionów widzów w Wielkiej Brytanii. Strategia komunikacji kampanii obejmuje prasę drukowaną, telewizję (20 i 60-sekundowe spoty), kino (60- sekundowe spoty) oraz Internet (10 i 20-sekundowe klipy).

 

Koncepcja kampanii polega na przedstawieniu bohatera, który jest sceptycznie nastawiony do produktów, a dzięki podróży, którą odbywa z Lidlem zmienia podejście. Tym razem udajemy się do czarującego Saint-Emilion – miejsca znanego z produkcji wina Merlot.

 

Bohater zaczyna od negatywnych argumentów. Jednym z nich jest niska cena, która powszechnie oznacza, że produkt nie jest dobrej jakości. Spotkanie z producentem win, Christianem Pascaud, pozwala Joannie zmienić zdanie. Pokazuje klientom Lidla, że można osiągnąć jakość premium za mniej niż 12 funtów.

Data publikacji: 10.11.2017 r.

Share

Podobne artykuły