wpisz szukaną frazę
Szukaj

Kreatywna zachęta do podróżowania

#ChallengingTime

Marka British Airways udowadnia, że sięgnięcie po proste zabiegi w kreatywny sposób pozwala stworzyć oryginalną kampanię, która zapada w pamięć. 

Inspiracją do najnowszej kampanii A British Original” zrealizowanej przy współpracy z agencją Uncommon stały się proste formularze, które podróżujący wypełniają po przybyciu do miejsca docelowego. Jednak poza celem biznesowym i wypoczynkowym – marka kreatywnie odkrywa przed nami wiele innych powodów, dla których latamy. Odnajdziemy je w serii spotów zrealizowanych w ramach kampanii. Realizacje oparte na prostym i sugestywnym copywritingu poza telewizją pojawiają się również w kinie, radiu, wideo na żądanie, prasie, w mediach społecznościowych oraz przestrzeni publicznej często w humorystyczny sposób nawiązując do konkretnej lokalizacji.

 

Data publikacji: 08.11.2022 r.

Share

Podobne artykuły