wpisz szukaną frazę
Szukaj

Która grupa widzów kupuje podczas multiscreeningu?

Eksperci z Deloitte w raporcie: „Digital Democracy Survey”, zaobserwowali różne zachowania widzów podczas oglądania reklam w telewizji. Co ciekawe, najbardziej aktywne pod kątem wyszukiwania i kupowania w Interencie podczas oglądania telewizji są pokolenia Millenials i Pokolenie X.

Najważniejsze wnioski z badania – czyli jakie są zachowania poszczególnych grup widzów w trakcie oglądania telewizji:

  • Millennialsi – najwięcej z nich wyszukuje i dokonuje zakupów online – 32%
  • Generacja X  – w 28 % przegląda produkty i w 22 % kupuje
  • Generacja Z – połowa z tych, którzy wyszukują informacji (24%), dokonuje transakcji online (13%)

0710_1

Źródło: Deloitte, „Digital Democracy Survey, Eleventh Edition”, 28.03.2017 r.

Data publikacji: 14.07.2017 r.

Share

Podobne artykuły