Dlaczego telewizja działa? Learningi z rynku australijskiego.
Firma Deloitte sprawdziła, czy widzowie komentują w sieciach społecznościowych to, co zobaczą w telewizji. Okazało się, że 29% Australijczyków robi to przynajmniej raz w tygodniu, a kolejnych 8% komentuje codziennie lub niemal każdego dnia. To zaangażowanie świadczy o ogromnej możliwości, jakie stwarza telewizja reklamodawcom, którzy mogą przedstawić swój produkt lub usługę szerszemu gronu odbiorców.
Smartfony i tablety stały się narzędziem do prowadzenia dyskusji na temat tego, co widzowie oglądają w telewizji. Ich użytkownicy mogą poszukiwać informacji dotyczących danych marek oraz kupować ich produkty lub usługi bez wstawania z kanapy/fotela. Z badania przeprowadzonego przez Deloitte wynika, że aktywność 25% australijskich widzów w sieciach społecznościowych jest bezpośrednio powiązana z tym, co zobaczyli w telewizji, a jedna na pięć osób poszukuje w internecie informacji o produktach lub usługach, które zobaczyli na ekranie telewizora.