wpisz szukaną frazę
Szukaj

Lady Gaga & Intel – case study

Lady Gaga i Intel dostarczyli widzom niezapomnianych wrażeń podczas ostatniej edycji Nagród Grammy’s. Występ, jeszcze długo po emisji był komentowany zarówno w mediach społecznościowych, jak i poza siecią.

Współpracę ogłoszono podczas corocznego Pokazu Elektroniki Użytkowej (CES) przy pomocy 50-sekundowego teaserem video. Spot był integralną częścią większej kampanii obejmującej  telewizję, media społecznościowe i prasę drukowaną. Powstał także 90-sekundowy spot oraz prawie 7-minutowy filmik video z wydarzenia.

Przy użyciu nowej technologii Intela, Lady Gaga mogła w czasie rzeczywistym kontrolować efekty specjalne. Twarz piosenkarki stała się płótnem, na którym były wyświetlane animacje współgrające z muzyką i tekstami piosenki.

 

Występ Lady Gagi pokazuje, że to wciąż telewizja jest kanałem, który zachęca do dyskusji – tej offline jak i online. Sam teaser już tylko wygenerował dodatkowy marketing szeptany dla marki. Każdy wie, że Lady Gaga zawsze stawia poprzeczkę show bardzo wysoko. Na co tym razem się zdecyduje?

 

Share

Podobne artykuły