Już po raz piąty Levi’s celebruje indywidualność i jedność. W najnowszej odsłonie kampanii #LiveinLevis, marka chce przekonać fanów, że najlepszym sposobem na wyrażenie siebie i poczucia przynależności do grupy jest… taniec!
W spocie pt. “Circles”, taniec łączy przedstawicieli różnych kultur, pokoleń i grup społecznych. Najważniejszym celem tej reklamy jest pokazanie, iż mimo że każdy jest inny, to jednak wszyscy potrafią się wspólnie się bawić. Niezależnie od tego skąd pochodzą, czy w co wierzą, muzyka i taniec są uniwersalnymi językami komunikacji międzyludzkiej. Najnowszy spot koncentruje się na storytellingu wokół stwierdzenia, że “jest więcej elementów, które przybliża ludzi do siebie, niż dzieli”.
Levi’s od dawna wciela w życie demokratyczne ideały optymizmu, integracji i postępu – mówi Jennifer Say, Chief Marketing Officer w Levi’s. Ale, co najważniejsze, nasza marka zawsze postępowała z odwagą, uczestnicząc w amerykańskiej obietnicy równości i sprawiedliwości społecznej.
Reklama miała swoją premierę online i na ekranach kin w Stanach Zjednoczonych co jest tylko początkiem światowej kampanii.
Levi’s przeznaczył milion dolarów dla organizacji, które bronią wolności obywatelskich grup społecznych w Stanach Zjednoczonych i zagranicą, takich jak np. imigrantów, uchodźców, społeczności transseksualnych i mniejszości religijnych.
Data publikacji: 13.10.2017 r.