W 45-sekundowym spocie „The Baby Bare Necessities” zrealizowanym przez agencję BETC Paris i wyreżyserowanym przez Vania & Muggia kultowe dzieci znane z kampanii „Live Young” powracają z mocnym, ekologicznym przesłaniem.
Marka sięga po dobrze znanych bohaterów i zachęca, byśmy w zabieganym świecie zaufali dziecku wewnątrz nas, które przypomina nam, że żyć młodo oznacza podejmować świadome życiowe wybory i koncentrować się na rzeczach, które naprawdę mają znaczenie.
Nieprzypadkowo mali bohaterowie powracają w rytmie hiphopowej aranżacji utworu „The Bare Necessities” znanego z disneyowskiej „Księgi Dżungli” i będącego pochwałą życia w zgodzie z naturą.
„Od niemal dekady sięgamy po dziecięce postaci jako metaforę młodości, a dziś chcieliśmy dać im głos” podkreśla Patricia Oliva Wiceprezes marketingu marki Evian. Po raz pierwszy marka łączy swoją kampanię „Live Young” z ekologiczną deklaracją. Marka zobowiązała się bowiem, że do 2015 roku wszystkie wyprodukowane przez nią butelki pochodzić będą w 100 procentach z odzyskiwanych tworzyw sztucznych.
Data publikacji: 24.06.2019 r.