wpisz szukaną frazę
Szukaj

Mali bohaterowie w nowej odsłonie kampanii wody

W 45-sekundowym spocie „The Baby Bare Necessities” zrealizowanym przez agencję BETC Paris i wyreżyserowanym przez Vania & Muggia kultowe dzieci znane z kampanii „Live Young” powracają z mocnym, ekologicznym przesłaniem.

Marka sięga po dobrze znanych bohaterów i zachęca, byśmy w zabieganym świecie zaufali dziecku wewnątrz nas, które przypomina nam, że żyć młodo oznacza podejmować świadome życiowe wybory i koncentrować się na rzeczach, które naprawdę mają znaczenie.

Nieprzypadkowo mali bohaterowie powracają w rytmie hiphopowej aranżacji utworu The Bare Necessities znanego z disneyowskiej Księgi Dżungli i będącego pochwałą życia w zgodzie z naturą.

 

Od niemal dekady sięgamy po dziecięce postaci jako metaforę młodości, a dziś chcieliśmy dać im głos” podkreśla Patricia Oliva Wiceprezes marketingu marki Evian. Po raz pierwszy marka łączy swoją kampanię Live Youngz ekologiczną deklaracją. Marka zobowiązała się bowiem, że do 2015 roku wszystkie wyprodukowane przez nią butelki pochodzić będą w 100 procentach z odzyskiwanych tworzyw sztucznych.

 

Data publikacji: 24.06.2019 r.

Share

Podobne artykuły