wpisz szukaną frazę
Szukaj

Marka piwa z największą kampanią w swojej historii

92-letni belgijska marka rozpoczęła właśnie jedną z największych kampanii w swojej historii. Nowy slogan brzmi: „Joie de Bière”, co w języku francuskim oznacza radość z piwa i nawiązuje do popularnego zwrotu „joie de vivre”, czyli radości z życia.

 

Stella Artois wprowadza nowy storytelling oraz bohaterów, których planuje wykorzystywać w kolejnych kampaniach. Lokal, który pojawia się w reklamie to koncept zapożyczony z rodzinnego miasta Stelli – Leuven w Belgii i ma za cel połączyć nowoczesne miasto z wizją starego, europejskiego uroku. To miejsce, w którym ludzie są wolni przede wszystkim od nowoczesnych rozrywek, takich jak smartfony.

 

Spot telewizyjny zatytułowany „Les Pockets” przedstawia mężczyznę, rozmawiającego przez aż dwa telefony jednocześnie. Natomiast bar, do którego chce wejść  jest miejscem, gdzie wszyscy trzymają telefony w kieszeniach. Celem tej kampanii jest zainspirowanie konsumentów do korzystania z życia.

 

Kampania reklamowa obejmuje 19 krajów, a agencja odpowiedzialna za kreację to Mother z Nowego Jorku.

 

Data publikacji: 27.04.2018 r.

Share

Podobne artykuły