„Mediowy świat jest kolorową wyspą, a jego mieszkańcy różnią się od szarych obywateli” – takie wnioski nasuwają się po analizie wyników najnowszego badania „AdNation 2017” z Australii.
Jak się okazuje, to kolejny rynek, na którym widoczne są wyraźne rozbieżności w ocenie konsumpcji mediów przez specjalistów z branży reklamowej.
Potwierdzają się wnioski z publikowanych badań TV Ad Nation z Wielkiej Brytanii
Zapamiętywalność reklam
,
a także ze Stanów Zjednoczonych
Co wpływa na sposób zakupu mediów: rzetelne dane czy nawyki kupujących?
.
Profesor Karen Nelson-Field, na zlecenie Think TV w Australii przeprowadziła badanie wśród 600 praktyków z branży reklamy, marketingu i mediów, których nazwano „Adlandią” oraz 1000 „zwyczajnych” ludzi, którzy odzwierciedlają populację. Celem badania było zidentyfikowanie różnic i podobieństw w stylu życia obu grup, sposobu konsumpcji i postaw wobec różnych mediów.
Źródło: Think TV, Ad Nation Study, kwiecień 2017.
Data Publikacji: 3.07.2017 r.