wpisz szukaną frazę
Szukaj

Mocny wzrost advanced tv według rynku mediowego

Prawie 80% przedstawicieli agencji mediowych spodziewa się wzrostu budżetów na advanced tv w ciągu najbliższego roku.

Przedstawiciele mediów niezmiennie największą mediową wartością reklamową obdarzają tradycyjną telewizję linearną i kablową (87%), jednakże pokładają duże nadzieje w rozwoju advanced tv (79%), jako dotarcia do konsumentów w zmieniającym się mediowym krajobrazie. Tak twierdzą przedstawiciele Comcast’s FreeWheel, międzynarodowej platformy reklamowej łączącej media, reklamodawców i agencje mediowe. Wyniki ankiety, przeprowadzonej wśród amerykańskich klientów platformy, pokazują, że największa wiara we wzrost kategorii jest pokładana w advanced tv. Prawie 80% reprezentantów agencji mediowych spodziewa się wzrostu wydatków na advanced tv w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Spodziewana ewolucja wydatków w ciągu roku

Przedstawiciele agencji mediowych twierdzą, że największy udział w wydatkach na advanced tv będą mieć: handel detaliczny (21%), opieka zdrowotna (15%), motoryzacja (13%), oraz usługi finansowe (12%).
Sektory, które najprawdopodobniej zainwestują w reklamę w advanced tv w ciągu najbliższych 12 miesięcy

Istnieje kilka kluczowych czynników, które powodują tak silną wiarę w rozwój reklamy w advanced tv. Zdolność dotarcia do niszowych odbiorców i zwiększania efektywności zakupu wymieniane są jako główne czynniki decydujące o włączeniu advanced tv do media planów.
Główne czynniki decydujące o wyborze advanced tv

Wyniki ankiety online pochodzącej od 430 użytkowników platformy zakupu i planowania mediów Strata z USA (25% klientów firmy) przeprowadzonej w okresie od 13 czerwca do 1 lipca 2019r.

W ankiecie zdefiniowano advanced tv jako reklamę emitowaną na dekoderach wideo na żądanie (STB VOD), over-the-top (OTT), w addressable tv, zaawansowanej telewizji liniowej (advanced linear tv) i na odtwarzaczach strumieniowych FEP (Full-Episode Players).

 

Źródła:

Comcast FreeWheel: „The growth of advanced advertising solutions among local and regional buyers”, USA, 2H 2019

 

Data publikacji: 08.11.2019 r.

Share

Podobne artykuły