wpisz szukaną frazę
Szukaj

Niezwykły duet w jesiennej kampanii marki Gap

Co się stanie, gdy w jednym miejscu spotkają się bogini popu i najpopularniejszy raper ostatnich miesięcy? Cher i Future połączyli swoje siły, charaktery i stylistykę w jesiennej kampanii marki odzieżowej Gap!

W spocie „Meet Me in the Gap” muzycy wspólnie pracują nad coverem kawałka „Everyday People”. Każdy z artystów wprowadza swoje DNA do hitu z 1969 roku.

 

Bohaterowie siedzą na schodach w przestrzeni od góry do dołu pomalowanej na biało. Cała uwaga zwrócona jest na nich. Cher, znana z ekscentrycznych ubrań, tym razem założyła kurtkę i dżinsy z nowej kolekcji Gap. Zresztą tak jak Future, który zawsze w wywiadach podkreśla, że marka Gap towarzyszyła mu od najmłodszych lat. Dorastał w ubraniach z metką ‘Gap’, teraz sam kupuje je dla swojego 3-letniego syna (który wystąpił w innej kampanii tej marki).

 

Zapraszając do współpracy przedstawicieli różnych pokoleń, Gap komunikuje przekaz, że każdy może znaleźć coś dla siebie w sklepie – bez względu na wiek, styl czy preferencje. A muzyka łączy ludzi bez względu na to skąd ktoś pochodzi, czy choćby jaki rodzaj muzyki tworzy.

 

 

Data publikacji: 06.10.2017 r.

Share

Podobne artykuły