Unlimited czyli nieograniczony. Z definicji, to coś, co nie ma granic. Dla marki Nike słowo to oznacza nieskończone pokłady możliwości. Zarówno w odniesieniu do sportowców, jak i kreatywności w komunikacji.
Po spocie zatytułowanym „Unlimited Future”, który przedstawiał żłobek pełen przyszłych gwiazd sportu słuchających motywującego przemówienia, pokazano kolejne odsłony kampanii.
W reklamie „Unlimited You” widzimy największe sportowe nazwiska takie jak: Neymar, Serena Williams, Nyjah Huston, Giancarlo Stanton, English Gardner, Kevin Durant, Mo Farah, Su Bing Tian. Krótki filmik pokazuje, że to, co jest możliwe wykracza daleko poza to, co jest w głowie. W spocie występują amatorzy i światowej klasy mistrzowie. Wszyscy codziennie mierzą się z granicami swoich możliwości. Pokazują, że są gotowi zrobić krok dalej i udowodnić, na co ich stać.
Spot „Unlimited Together” to ukłon w kierunku męskiej i damskiej reprezentacji w koszykówce, które jednoczą się w dążeniu do wspólnego celu. Film opowiada o sile drzemiącej w drużynie i mocy pracy zespołowej.
W ramach kampanii można było zobaczyć też spoty „Unlimited Courage”, z udziałem transseksualnego zawodnika Chrisa Mosiera, „Unlimited Youth”, opowiadający historię Madonny Buder, znanej jako Żelazna Zakonnica, czy „Unlimited Will”, z udziałem niepełnosprawnego sportowca Kyle’a Maynarda oraz „Unlimited Pursuit”, z udziałem znanych sportsmenek.
„Unlimited Courage”
„Unlimited Youth”
„Unlimited Will”
Data publikacji: 19.01.2018 r.