wpisz szukaną frazę
Szukaj

Nowa odsłona duńskiego stylu życia w reklamach Carlsberg

Po zastanawianiu się nad składnikami szczęścia (Duński styl życia w reklamie piwa ), przyszła pora na przeanalizowanie czym jest koncepcja dzielenia się. W rolę współczesnego filozofa znów wcielił się fenomenalny Mads Mikkelsen.

Podróż zaczyna się od portowej okolicy Kopenhagi. Okazuje się, że w naturze Duńczyków leży dzielenie się – kawałami, dobrymi opowieściami, wspólnym tańcem. Nie przypadkiem najmodniejszą formą tańca w krajach skandynawskich jest obecnie swing! Dzielenie się dotyczy też wiedzy i smaku. Zwłaszcza smaku piwa stworzonego przez jednego Duńczyka w 1883 roku.

 

To jednak nie jedyna odsłona kampanii “The Danish Way”. W innych spotach aktor opowiadał o niezawodnych sposobach na dojazd do pracy (rowerem rzecz jasna!) oraz odpowiednich sposobach na powitanie. Kampania ma na celu zwrócić uwagę konsumentów w Wielkiej Brytanii na bogatą historię piwa i duńskie korzenie, które mają ogromny wpływ na produkt i markę.

 

Telewizyjne spoty (30-i 60-sekundowe) oraz 10-sekundowe teasery są częścią zintegrowanej kampanii, w którą zaangażowano również media społecznościowe i sieci kin. Marka Carlsberg rozpoczęła też współpracę z jedną z najbardziej popularnych aplikacji mobilnych w Wielkiej Brytanii – Shazam (ponad 6 milionów aktywnych użytkowników w samej tylko Wielkiej Brytanii, z których 70% to ludzie w wieku 18-34 lata). Użytkownicy byli zapraszani do dzielenia się contentem i propagowania duńskich rytuałów. Dzięki temu styl życia Duńczyków poznał cały świat.

Data publikacji: 10.11.2017 r.

Share

Podobne artykuły