wpisz szukaną frazę
Szukaj

Oglądanie TV bodźcem do korzystania z Internetu

Związek Pracodawców Branży Internetowej (IAB Polska) zrealizował badanie „TV+WWW = razem lepiej!”, z którego wynika, że aż 70% internautów korzystających z tradycyjnej telewizji kontynuuje w sieci oglądanie treści widzianych w TV.

Prawie połowa respondentów deklarujących oglądanie tradycyjnej TV (43%) szuka w Internecie informacji na temat marek widzianych w telewizji. 42% szuka w Internecie informacji o tym, co akurat ogląda w TV. To może oznaczać poszerzenie wiedzy na temat nowego serialu czy programu telewizyjnego, prowadzących, aktorów, bohaterów czy nowych produktów marki. 41% internautów sprawdza w Internecie ceny produktów widzianych w telewizji. ⅓ internautów deklarujących oglądanie tradycyjnej telewizji kupuje przez Internet coś, co widziało w TV. 15% respondentów szuka w Internecie (głównie na YouTube i Vimeo) reklam, które spodobały im się w telewizji. 8% podzieli się linkiem do takiej reklamy w sieci.

zrzut-ekranu-2016-11-17-o-16-34-51-2

 

Share

Podobne artykuły