wpisz szukaną frazę
Szukaj

Parodia spotów TV w reklamie proszku do prania

Za nami kolejna edycja Cannes Lions International Festival of Creativity – międzynarodowego festiwalu dla branży komunikacji i reklamy. W tym roku do festiwalu zgłoszono 7 664 kampanii. Jedną z reklam, które zdobyły Grand Prix jest reklama proszku do prania Tide.

 

Reklamy Tide (Procter & Gamble) to przykład, że do komunikacji środków czyszczących można podejść w humorystyczny sposób. Marka zaangażowała do spotu aktora Davida Harboura (odtwórcę roli komendanta Jima Hoppera w bijącym rekordy popularności serialu „Stranger Things”).

 

 

Reklama nawiązuje do dobrze znanych i popularnych spotów telewizyjnych. Właściwie nie do końca wiadomo, co reklamuje spot – nowy model samochodu, piwo, a może dezodorant? W rzeczywistości głównymi bohaterami są biel i czystość.

 

Reklama proszku do prania została stworzona specjalnie na wydarzenie Super Bowl. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Saatchi&Saatchi.

Share

Podobne artykuły