wpisz szukaną frazę
Szukaj

Obecność marki Domestos w programie Revizor – case study z rynku ukraińskiego

case study_wyzwanieWzrost sprzedaży i dobudowa świadomości marki poprzez:

case study_insightWielu konsumentów na Ukrainie woli używać tańszych i staromodnych metod sprzątania zamiast profesjonalnych, nowoczesnych narzędzi, upatrując je jako drogie rozwiązania.

 

case study_rozwiazanieZwiązanie działań komunikacyjnych marki z programem Revizor, cieszącego się zaufaniem reality show o sprzątaniu, w którym to eksperci dokonują rewolucyjnych zmian w miejscach, które odwiedzają.

 

case study_o programie

 

case study_obecnosc

 

case study_efekty mediowe

case study_efekty biznesowe

 

Dowodem na skuteczną obecność marki w programie jest kontynuacja współpracy w 2017 roku.

 

 

Źródło: http://www.egta.com/egta_bites/egta_bites_191_20102017/index.html

 

 

 

Share

Podobne artykuły