Pierwsza reklama telewizyjna wyprodukowana na zlecenie LinkedIn w Wielkiej Brytanii stanowi rozszerzenie kampanii „#InItTogether”, w której firma odwraca uwagę od technicznych aspektów działania serwisu i kieruje ją na użytkowników.
Głównym celem spotu przygotowanego przez agencję reklamową BMB jest budowanie pozytywnego wizerunku platformy.
Internetowe profile zyskały rzeczywisty wymiar, dzięki zaangażowaniu prawdziwych członków serwisu, którzy wystąpili w reklamie. Osobiste historie o aspiracjach i pragnieniach ocieplają markę i skracają dystans między reklamodawcą a odbiorcami. Bohaterowie spotu mają różne doświadczenia i oczekiwania, reprezentują też różne motywacje osób aktywnych na rynku pracy. Różni ich także pochodzenie, wykonywany zawód, wiek, płeć oraz sytuacja życiowa, co dowodzi, jak szerokie i niejednolite jest grono członków społeczności LinkedIn.
W pierwszej reklamie telewizyjnej firma wzmacnia przekaz, że swoją markę kształtuje blisko prawdziwego życia. Widzowie dowiadują się m.in., co w ofercie pracy jest najważniejsze dla młodych matek. Każdy może na swój sposób odpowiedzieć na zasadnicze pytanie stawiane w reklamie: Czego szukasz?
W różnorodności ludzkich doświadczeń autorzy spotu dostrzegają wspólny cel, którym jest rozwój zawodowy.
Data publikacji: 08.11.2019 r