Twórcy amerykańskich kolonii nie wyobrażali sobie funkcjonowania bez smakołyków z Dunkin’ Donuts. Przynajmniej tak to sobie wyobraża agencja BBDO New York, która stworzyła spot „Fuel Your Destiny” dla amerykańskiej sieci barów typu fast food, specjalizującej się w produkcji pączków, ciastek oraz kawy.
Marka Dunkin’ Donuts kojarzy się nierozerwalnie z rozpoznawalnymi na całym świecie amerykańskimi historiami, podobnymi do tych prowadzonych przez KFC czy McDonald’s. Kampania Dunkin’ pokazuje początki Stanów Zjednoczonych w zabawny sposób, mając na uwadze fakt, że to, co stare kojarzy się z doświadczeniem i zaufaniem. W końcu Dunkin’ Donuts istniało zanim jeszcze Ameryka została skolonizowana.
Premiera kampanii odbyła się w przerwie emisji gali nagród Grammy. Spot został dostosowany do formatu telewizyjnego, a jego dłuższą wersję marka opublikowała w mediach społecznościowych. Za kamerą stanął Andreas Nilsson, który jest odpowiedzialny za takie produkcje jak reklamy dla KFC, Old Spice czy jeden z najbardziej rozpoznawalnych spotów w historii z Jean-Claude Van Damme dla Volvo Trucks.
Data publikacji: 01.03.2019 r.