Nowa kampania firmy Starbucks prezentuje jak różne mogą być odpowiedzi na pytanie „jak słownie można wyrazić dobre samopoczucie?”
Niektórzy ankietowani opisywali je jako pomoc innym, spacer na plaży z ukochaną, inni natomiast rzucili tylko jedno słowo: „miłość”, „współczucie”, „radość”. Kampania „Good Feels Good” miała za zadanie promocję trzech nowych smaków mrożonej herbaty z owocami i ziołami.
„Kiedy próbujesz naszych nowy produktów po raz pierwszy, trudno jest opisać to doświadczenie. Po prostu dobrze się czujesz i ogarniają Cię pozytywne emocje” – tak w jednym z wywiadów dla platformy Adweek opowiada Leanne Fremar, wiceprezes i dyrektor kreatywna w firmie Starbucks. „To ten moment, kiedy jesz lub pijesz coś, co naprawdę lubisz. Dlatego w naszej komunikacji bardzo chcieliśmy opowiedzieć właśnie o tym ekscytującym momencie”.
Strategia marketingowa obejmowała emisję spotów telewizyjnych 60- oraz 30-sekundowych, a także wersje 90-i 15-sekundowe stworzone z myślą o mediach cyfrowych (Instagram, Facebook, YouTube). Aktywowano również platformę internetową Teavana Shaken Iced Tea Infusion, która zawiera pełną ofertę produktową.
Data publikacji: 22.09.2017 r.