Jak wynika z raportu opublikowanego w USA przez Video Advertising Bureau, już 28% gospodarstw domowych ma dochody na poziomie 100 000 USD+. Poziom zamożności wpływa znacząco na styl życia, a tym samym na sposób konsumowania treści wideo. Co ciekawe, bliższe spojrzenie na zachowania mediowe grupy zamożnych Amerykanów ujawnia ich niezaprzeczalne zaangażowanie w treści telewizyjne.
Co oglądają w TV? Na tle zwykłych ludzi wyróżnia ich większe zaangażowanie w wydarzenia sportowe. Nieco rzadziej niż reszta Amerykanów oglądają w telewizji programy informacyjne.
Jak wynika z raportu, 74% zamożnych gospodarstw posiada telewizję kablową, a w 27% bogatych domów, wyposażonych w odtwarzacz DVR, domownicy spędzają 27% więcej czasu na oglądaniu TV niż zamożni nieposiadający sprzętu DVR. Pomimo posiadania nagrywarek i sprzętu DVR, większość oglądania i tak odbywa się w czasie rzeczywistym.
W porównaniu z przeciętnym Amerykaninem, zamożni spędzają 20% więcej czasu, oglądając telewizję linearną niż wideo online. Oni również spędzają 4 razy więcej czasu z telewizją linearną niż z serwisami YouTube i Facebook. Reklamy w TV są dla nich źródłem wiedzy o produktach i usługach. Prawie połowa zamożnych wymienia telewizję, jako medium dostarczające przydatnych informacji w tym zakresie.
Źródło:
Raport VAB „A look at the behaviours & media consumption of affluent americans”, USA. 2018 r.
Data publikacji: 17.05.2019 r.