wpisz szukaną frazę
Szukaj

Przełomowe projekty – reklamy na żywo

Siła i moc niestandardowych działań reklamowych jest nie do przecenienia. Oto przegląd reklam na żywo, których celem jest wzmocnienie wizerunku marki.

1.     Waitrose 

 

Waitrose Dairy Cows

Waitrose Free Range Eggs

Reklama sieci sklepów Waitrose ma za zadanie zapewnić klientów, że jakość jedzenia wynika z tego, w jaki sposób traktowane są zwierzęta. Sklep wypuścił 10-sekundowe teasery z krowami i kurczakami w roli głównej kręcone kamerą sportową GoPro. Następnie, jeszcze tego samego dnia, w telewizji pojawiły się reklamy, m. in. relacja z farmy kurczaków w Marlborough. Fotosy ze streamingu na żywo zostały umieszczone na reklamach outdoorowych, relacja na żywo była również nadawana na YouTube. Zamiast opowiadać o jakości – można ją pokazać.

 

2.   Sam Smith – Stay with me #GooglePlayLive

Podczas przerwy reklamowej na Kanale 4 brytyjskiej telewizji, cały blok reklamowy został poświęcony 3,5 minutowemu wystąpieniu na żywo piosenkarza Sama Smitha. Branding był widoczny przez cały czas trwania piosenki, a „spot” został opisany jako występ na żywo prosto z Londynu, aby nadać relacji jeszcze większej wyjątkowości. Na końcu, widzowie zostali zaproszeni do ściągnięcia całej piosenki za pomocą Google Play Store.

 

3.   Honda – Difficult is worth doing

Honda zapisała się w historii reklamy jak marka przekraczająca wszelkie granice w rozumieniu tradycyjnej reklamy. W przerwie między programem „Come dine with me” na Kanale 4 brytyjskiej telewizji został wyemitowany spot na żywo, który trwał aż 3 minuty 20 sekund. Grupa skoczków spadochronowych wspólnie utworzyła litery składające się na nazwę marki. Reklamę doglądnęło 2 200 000 ludzi. Była to pierwsza reklama na żywo wyemitowana w telewizji.

Share

Podobne artykuły