Reebok po raz trzeci rozpoczął globalną kampanię pod hasłem „Be more human”. Marka zachęca, aby przez wysiłek fizyczny być najlepszą możliwą wersję siebie i budować własną tożsamość.
Pierwszy spot „Hands” pokazuje, że to w ranach i bliznach opisane jest ludzkie życie. Zmiany fizyczne są tu metaforą zmian, które kształtują charakter człowieka.
Druga reklama z serii pod tytułem „Mom” to wzruszające spojrzenie na relacje między matką i córką. Dziewczynka bawiąc się w szafie mamy i przymierzając szpilki, znajduje jej buty do CrossFitu.
„Slide” opowiada historię człowieka, który zaczyna biegać po rozstaniu z dziewczyną. Wysiłek fizyczny pomaga mu znaleźć cel i skupić się na odbudowywaniu swojego życia.
Nowa odsłona kampanii Reebok z serii “Be More Human” została wyreżyserowana przez Diego Contrerasa i stworzona przez agencję Venables Bell & Partners in San Francisco, CA.
„Nasze ręce i nasze buty opowiadają wiele o tym, co przeszliśmy i kim jesteśmy jako ludzie”, powiedział Will McGinness z Venables Bell & Partners. “Pokazujemy, że zobowiązanie do stawiania fizycznych wyzwań, może mieć wpływ na nasze życie, także poza sportem”.