wpisz szukaną frazę
Szukaj

Reebok zachęca do bycia najlepszą wersją samego siebie

Reebok po raz trzeci rozpoczął globalną kampanię pod hasłem „Be more human”. Marka zachęca, aby przez wysiłek fizyczny być najlepszą możliwą wersję siebie i budować własną tożsamość.

 

Pierwszy spot „Hands” pokazuje, że to w ranach i bliznach opisane jest ludzkie życie. Zmiany fizyczne są tu metaforą zmian, które kształtują charakter człowieka.

 

Druga reklama z serii pod tytułem „Mom” to wzruszające spojrzenie na relacje między matką i córką. Dziewczynka bawiąc się w szafie mamy i przymierzając szpilki, znajduje jej buty do CrossFitu.

„Slide” opowiada historię człowieka, który zaczyna biegać po rozstaniu z dziewczyną. Wysiłek fizyczny pomaga mu znaleźć cel i skupić się na odbudowywaniu swojego życia.

 

 

Nowa odsłona kampanii Reebok z serii “Be More Human” została wyreżyserowana przez Diego Contrerasa i stworzona przez agencję Venables Bell & Partners in San Francisco, CA.

„Nasze ręce i nasze buty opowiadają wiele o tym, co przeszliśmy i kim jesteśmy jako ludzie”, powiedział Will McGinness z Venables Bell & Partners. “Pokazujemy, że zobowiązanie do stawiania fizycznych wyzwań, może mieć wpływ na nasze życie, także poza sportem”.

Share

Podobne artykuły