Lotto z Nowej Zelandii zaserwowało widzom thriller z happy endem. Reklama stworzona przez DDB w Nowej Zelandii i wyreżyserowana przez Tima Bullocka z Scoundrel została wystylizowana na serial policyjny z lat 70.
Dwóch głównych bohaterów, to kierowcy transportujący cenny ładunek. Codziennie znajdują się o krok od wielkiej fortuny. Z pozoru niewinna rozmowa o planach i marzeniach przeradza się w próbę uprowadzenia furgonetki.
Według agencji reklamowej, spot został zainspirowany prawdziwymi zdarzeniami. W rzeczywistości, mieszkaniec Nowej Zelandii wygrał 15 milionów dolarów. Kierując się obietnicą sprzed lat, podzielił się wygraną ze swoim przyjacielem. Spot jest częścią większej kampanii pt. “Imagine”.
Zamiast skracać i dopasowywać opowieść do 15-,30- lub 60-sekundowych bloków reklamowych, Lotto zdecydowało się na 2-minutową reklamę w telewizji oraz sieciach kin. Kampania zebrała pozytywne recenzje, w których doceniono nie tylko budowanie napięcia i sposób w jaki opowiedziano historię, ale również pokazanie na ekranie przedstawicieli mniejszości narodowych w Nowej Zelandii.
Data publikacji: 20.04.2018 r.