wpisz szukaną frazę
Szukaj

Reklama z przesłaniem: o bezpieczeństwie na drodze

Cannes Lions International Festival of Creativity to największy festiwal branży reklamowej, komunikacji kreatywnej oraz dziedzin pokrewnych. Reklama telewizyjna Audi pt. „Clowns” została wybrana jedną z najlepszych kampanii w 2017 roku.

 

 

Audi dzięki metaforze klaunów pokazuje na jakie niebezpieczeństwa są narażeni kierowcy. Na szczęście, na straży stoi bezpieczny samochód Audi.

 

Reklama jest barwną i wizualną ucztą z przejrzystą i inteligentną prezentacją produktu. Motto dyrektora ds. marketingu Audi UK, Benjamina Brauna, brzmi: „Odważ się być innym”, co okazało się motywem przewodnim reklamy.

 

Kampania jest także świadectwem trwałej relacji klient-agencja. Audi zaangażowało po raz kolejny agencję Bartle Bogle Hegarta (BBH) i reżysera Ringana Ledwidge’a. Opierając się na bogatym już dziedzictwie reklamowym, Audi stanowi przykład dla innych marketerów, dowodząc, że proste pomysły mogą wyzwolić niezwykłą kreatywność.

 

 

Data publikacji: 27.07.2018 r.

Share

Podobne artykuły