wpisz szukaną frazę
Szukaj

Reklamy w TV górują wśród treści reklamowych wideo

Reklamy telewizyjne zwykle oglądane są w całości, z włączonym dźwiękiem i są niezwykle efektywne. Co więcej, stanowią aż 95% wszystkich konsumowanych treści reklamowych.

Z corocznego badania rynku wideo w Wielkiej Brytanii przeprowadzonego przez Thinkbox wynika, że to reklamy w telewizji stanowią większość całości oglądanych reklam w formie wideo w grupie obejmującej wszystkich konsumentów – 95%. Wbrew pozorom, odsetek nie różni się wiele wśród młodszych odbiorców (16-34), będąc na poziomie 90%.

 

infografika_0412_2 copy(1)

 

Ponadto, telewizja stanowi większość oglądanego przez widzów wideo w ciągu dnia. Konsumpcja telewizji zarówno linearnie, jak i nielinearnie daje w sumie 71% całości oglądanego w ciągu dnia wideo.

 

infografika_0412_2(3)(1)

 

 

 

 

Źródła:

2017, BARB/ comScore/ Broadcaster stream data/ OFCOM Digital Day/ IPA Touchpoints 2017/ Retrak

www.thinkbox.tv/News-and-opinion/Blogs/The-Video-World-in-2017, 14.03.2018

 

 

Data publikacji: 20.04.2018 r.

Share

Podobne artykuły