wpisz szukaną frazę
Szukaj

Rynki reklamowe świata 2017: Ameryka Łacińska

Nowy raport pod tytułem “Latin American Pay TV Forecast” opublikowany w marcu 2018 podsumowuje rynek Ameryki Łacińskiej w ostatnich latach i oferuje prognozy na jego przyszłość.

 

Obecnie w obszarze Ameryki Łacińskiej dominują dwaj nadawcy płatnej telewizyjni: Claro/ American Movil oraz DirecTV/ Sky. Ten pierwszy w 2017 roku mógł pochwalić się 13,91 miliona abonentów, ten drugi – 21,32 miliona. Łączna liczba ich widzów stanowiła pod koniec ubiegłego roku prawie połowę wszystkich abonentów płatnej telewizji w tamtym regionie.

 

Odsetek gospodarstw domowych z odbiornikiem TV znajduje się na poziomie 44% w skali całego obszaru Ameryki Łacińskiej, co odpowiada prawie 76 milionom abonentów. W okresie 2017-2023 przewiduje się wzrost ich liczby o 5 milionów.

 

Od 2016 roku to Meksyk stanowi największy rynek płatnej telewizji, przewyższając Brazylię, mimo że gospodarstw domowych konsumujących telewizję jest tam dwa razy więcej niż w Meksyku. Brazylijski rynek rośnie jednak i szacuje się, że w 2023 roku ponownie będzie na pierwszym miejscu.

 

Całość przychodów płatnej telewizji w Ameryce Łacińskiej wzrośnie w latach 2017-2023 o około 1% do 19,74 miliarda dolarów. Najbardziej dochodowymi rynkami będą: Brazylia (7,01 miliarda dolarów), Meksyk (2,49 miliarda dolarów) i Argentyna (2,49 miliarda dolarów).

 

 

 

 

Data publikacji: 04.05.2018 r.

Źródło:

www.researchandmarkets.com/research/d45b5p/latin_america_pay?w=5, 03.18

Share

Podobne artykuły