wpisz szukaną frazę
Szukaj

Rynki reklamowe świata 2017: Australia

Platforma ThinkTV opublikowała 5 lutego 2018 wysokość przychodów z reklam telewizyjnych za drugą połowę 2017 na rynku australijskim. Co miało wpływ na podaną kwotę i jakie zmiany można było zaobserwować w porównaniu z poprzednimi latami?

 

Telewizja free-to-air (odpowiednik polskiej telewizji naziemnej cyfrowej) na dużą skalę i regionalnie oraz płatna telewizja, czyli całość rynku TV, zapewniły w drugiej połowie 2017 przychody na poziomie 2,17 miliarda dolarów. W tym okresie rynek telewizji FTA urósł o 1,4% do 1,5 miliarda dolarów. Wliczając w ten rynek serwisy BVOD (platformy na żądanie dostawców telewizji), wzrost był na poziomie 1,9% do 1,54 miliarda dolarów.

 

Takie wyniki można zawdzięczać kilku czynnikom. Wielu reklamodawców wróciło do naziemnej telewizji ze względu na jej niezawodność i efektywność. Zauważalny był też rozwój platform BVOD – Foxtel Now, 9Now, 7plus oraz Tenplay. Zyski z reklam w BVOD wzrosły o 23,9% w drugiej połowie 2017 w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej.

 

 

 

Źródło:

www.thinktv.com.au/news/media-releases/total-tv-advertising-revenue-h1-2018/

 

Data publikacji: 23.02.2018r.

Share

Podobne artykuły