wpisz szukaną frazę
Szukaj

Prognozy globalnych inwestycji reklamowych wg sieci mediowych cz.1

Światowe prognozy sieci mediowych: Zenith, MAGNA, Dentsu Aegis wskazują na ponad 4% wzrost wydatków reklamowych w 2017 roku z kontynuacją przyrostów inwestycji w 2018 roku*:

 

  • Zenith:                       4,1% w 2018 r  vs. 4,2% w 2017 r.
  • MAGNA:                    4,5% w 2018 r vs. 3,7% w 2017 r.
  • Dentsu Aegis:          4,3% w 2018r. vs. 3,8% w 2017 r.

 

Estymacje wzrostu wydatków na reklamę w latach 2017-2018

 

Największą dynamikę przyrostów Zenith prognozuje w reklamie mobilnej: do 26,3% w 2019 roku w porównaniu do 15,1% w 2016 roku . Dalsze spadki w prasie, radiu i reklamie zewnętrznej.  Telewizja nadal będzie głównym medium z globalnym udziałem 32,6% w 2019 roku.

 

 

Źródła:

* Marketingcharts.com, „Television global ad spend forecasts key markets media”, lipiec 2017 r.
Zenith, „Advertising Expenditure Forecast”, czerwiec 2017 r.

 

 

 

Data publikacji: 24.07.2017 r.

Share

Podobne artykuły