wpisz szukaną frazę
Szukaj

Odległe rynki a konsumpcja mediów

eMarketer opublikował pierwsze statystyki dotyczące czasu konsumpcji mediów w Indiach, Japonii i Korei Południowej za bieżący rok.

W świetle oficjalnych danych, pomimo utrudnionego pomiaru TV na większości rynków dominującym medium jest telewizja. Wyjątkiem jest Korea Południowa, gdzie czas poświęcany na Internet jest większy.

 

 

Artboard 2popr copy 2

 

Artboard 5

 

Indie

Dane niepełne – z powodu wielu języków i dialektów w Indiach, pomiar oglądalności jest nadal utrudniony. Popularność w najbliższych miesiącach zyskają wiadomości, transmisje sportowe krykieta i piłki nożnej.

 

Japonia

Dorośli spędzają więcej czasu na konsumpcji TV niż w innych mediów. Starzejąca się populacja Japończyków i nadchodzące wybory w 2018 pozytywnie wpłyną na wzrost oglądalności TV.

 

Korea Południowa

Popularne dramaty i seriale podtrzymują oglądalności. W 2018 roku spodziewany jest wzrost konsumpcji TV, z powodu chociażby Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PyeongChang.

 

 

Data publikacji: 3.07.2017 r.

Share

Podobne artykuły