eMarketer opublikował pierwsze statystyki dotyczące czasu konsumpcji mediów w Indiach, Japonii i Korei Południowej za bieżący rok.
W świetle oficjalnych danych, pomimo utrudnionego pomiaru TV na większości rynków dominującym medium jest telewizja. Wyjątkiem jest Korea Południowa, gdzie czas poświęcany na Internet jest większy.
Indie
Dane niepełne – z powodu wielu języków i dialektów w Indiach, pomiar oglądalności jest nadal utrudniony. Popularność w najbliższych miesiącach zyskają wiadomości, transmisje sportowe krykieta i piłki nożnej.
Japonia
Dorośli spędzają więcej czasu na konsumpcji TV niż w innych mediów. Starzejąca się populacja Japończyków i nadchodzące wybory w 2018 pozytywnie wpłyną na wzrost oglądalności TV.
Korea Południowa
Popularne dramaty i seriale podtrzymują oglądalności. W 2018 roku spodziewany jest wzrost konsumpcji TV, z powodu chociażby Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PyeongChang.
Data publikacji: 3.07.2017 r.