Starbucks zmienił już ilustracje na kubkach, a ciężarówka Coca-Coli pojawiła się w supermarketach. To najwyższa pora, aby przyjrzeć się nowym świątecznym spotom reklamowym!
Marka M&S połączyła siły z twórcami wchodzącego właśnie na ekrany kin filmu „Paddington 2”. We wzruszającej reklamie oglądamy tytułowego niedźwiadka, który udaremnia włamanie, a przy okazji pokazuje jakie jest prawdziwe znaczenie Świąt.
W tym roku Lidl zrezygnował z jednego dłuższego spotu i wypuścił kilka krótkich reklam. Bohaterami są produkty spożywcze z różnych kuchni świata, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
Marchewka o imieniu Kevin powróciła! Tym razem pełna przygód opowieść będzie o miłości. Spot rozpoczyna się w tym samym miejscu, w którym zakończył się zeszłoroczny, czyli w luksusowym pociągu. Kevin będzie musiał stawić czoła kilku wyzwaniom, nim reklama zakończy się happy-endem.
TK-Maxx bawi się znaczeniami. Na świąteczny warsztat bierze powiedzenie „białe święta”, bo w ostatnich latach coraz rzadziej widzi się śnieg w zimie. Dlatego dyskont obiecuje biel szczęśliwym wybrańcom na Gwiazdkę.
2-minutowy spot skupia się na siedmioletnim Joe, który nie może spać przez chrapiącego pod łóżkiem potwora o imieniu Moz. Tak zaczyna się nietypowa przyjaźń między dwójką bohaterów.
Data publikacji: 08.12.2017 r.