wpisz szukaną frazę
Szukaj

Sportowy spot Mercedesa

Tenisistę, Rogera Federera dzielą sekundy od zabójczego serwisu, a na twarzy sprintera Akani Simbine odmalowuje się nadludzki wysiłek. Mix bardzo krótkich i dynamicznych scen dostosowany jest do rytmu rapu niemiecko-ghańskiego artysty hip-hopowego – Eriego Kleina. Wszystko wskazuje na to, że mamy do czynienia z kolejną reklamą marki sportowej.

 

Okazuje się jednak, że to spot Mercedesa. Reklama została stworzona przez niemiecką agencję Antoni Garage i wyreżyserowana przez We Are LA, duet, który stoi za hitami dla takich marek jak Nike, Converse i teledyskiem „Happy” Pharrella.

 

Kampania będzie prowadzona na skalę międzynarodową. 75-sekundowe spoty dedykowane są mediom społecznościowym wraz z 4 różnymi 15-sekundowymi zapowiedziami. 30-sekundowa wersja zostanie wyemitowana w telewizji.

 

Wysiłek, jaki wkładają sportowcy w każdy trening, start i mecz porównany jest do samochodu. „To najbardziej sportowa i dynamiczna wersja modelu Klasy C” – twierdzi dyrektor globalnej komunikacji marketingowej Mercedes-Benz, Natanael Sijanta. Dlatego też kampania przedstawia bestsellerowy produkt w sportowej scenerii, z dumą porównując go do najlepszych sportowców na świecie. Zaangażowanie sportowych celebrytów oraz stylistyka spotu mają także za zadanie zwrócić uwagę młodszych grup wiekowych.

Data publikacji: 17.08.2018 r.

Share

Podobne artykuły