Kampanię pt. „Pepsi Generations” przygotowano specjalnie z okazji świętowania 120-lecia istnienia marki.
Składa się na nią 30-sekundowy spot pt. „This is the Pepsi”, z gwiazdami, które na przestrzeni lat były ambasadorami marki, a także 6-sekundowy teaser z Cindy Crawford w roli głównej.
Modelka wystąpiła w reklamie Pepsi po ponad 25 latach, odtwarzając kultową już scenę ze spotu z 1992 roku. Nowa reklama z udziałem Cindy Crawford została po raz pierwszy wyświetlona podczas tegorocznego finału rozgrywek Super Bowl.
„Pepsi wyrosła z ruchu młodzieżowego i wyborów, jakie dokonywało nowe pokolenie. Obecnie marka celebruje przeszłość przy jednoczesnym wybieganiu w przyszłość, nieustannie pokazując jak dobrze można bawić się w życiu” – takimi słowami opisywał najnowszą kampanię Chad Stubbs, wiceprezes ds. marketingu Pepsi w Ameryce Północnej.
Kampania obejmuje 55 rynków na całym świecie i promuje wszystkie warianty napoju: Pepsi, Pepsi Zero Sugar, Pepsi Diet.
Data publikacji: 23.02.2018 r.