wpisz szukaną frazę
Szukaj

Story marketing w reklamie Tile

Wzruszająca i świetnie nakręcona reklama o zagubionej pandzie przypomina opowieść z „Toy Story”.

 

Uroczy, mały miś budzi się na jednej z ciemnych i brudnych ulic miasta, próbując odnaleźć się w nowej sytuacji. To jasne, że w jakiś sposób został rozłączony ze swoim właścicielem. Tak zaczyna się epicka podróż, aby wrócić do domu.

 

Panda wsiada do pociągu, jedzie na przyczepie z owcami, płynie łodzią, przemierza las i zaspy śnieżne, a nawet łapie autostop. I nagle znajduje się na początkowym etapie swojej wędrówki, znów na chodniku w mieście. Gdy wydaje się, że opowieść nie będzie mieć happy endu, panda przypomina sobie o kwadratowym urządzeniu przyczepionym do nadgarstka. To moment, na który wszyscy czekali – podjeżdża samochód, a miś trafia do rąk swojej właścicielki. Urządzenie, które zmieniło sytuację, to bezprzewodowy system śledzący działający na Bluetooth. Tile pomaga swoim użytkownikom w łatwy i szybki sposób znaleźć zgubione rzeczy.

 

Spot “Lost Panda” to tylko część pierwszej w historii marki Tile kampanii pt. “Together We Find”. Na ulicach miast pojawiły się plakaty z misiem oraz dodatkowo w kampanię zostali zaangażowani influencerzy, którzy opublikowali na swoich kanałach krótkie filmiki o pandzie. Na stronie marki stworzono także film instruktażowy, w którym występuje panda oraz jej właścicielka i uczą jak używać Tile.

 

Za reklamę w reżyserii Marka Malloy odpowiedzialny jest dom produkcyjny Smuggler.

Data publikacji: 30.10.2017 r.

 

Share

Podobne artykuły