Storytelling oparty na klasyce kinematografii - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Storytelling oparty na klasyce kinematografii

Brytyjski bank Halifax w swoich reklamach wykorzystywał do tej pory animacje Warner Bros takie jak Flintstonowie czy Scooby Doo. Tym razem koncept kampanii pochodzi z klasyki kina – „Czarnoksiężnika z Krainy Oz”.

 

Kadry z filmu zostały przeniesione do reklamy i zmontowane w taki sposób, aby bohaterowie filmu mogli porozmawiać z doradcą ds. kredytów hipotecznych.

 

Reklama została stworzona przez agencję Adam&Eve/DDB, która odpowiadała również za wcześniejsze realizacje kampanii banku. Spot został wyświetlony po raz pierwszy na kanale Channel 4, kampania obejmuje również online oraz outdoor.

 

To też pierwsza kampania banku Halifax, której fabuła toczy się w prawdziwym filmie, a bohaterami nie są postacie z kreskówek. W scenie, w której Dorota i jej kompanii pukają do drzwi Szmaragdowego Miasta, pojawia się doradca o imieniu Greg i wyjaśnia jak uzyskać kredyt. Sceny z współczesności zostały nagrane w londyńskim studio i nałożone na oryginalny materiał filmowy w postprodukcji.

 

 

Data publikacji: 08.06.2018 r.

Share

Podobne artykuły