wpisz szukaną frazę
Szukaj

Sztuczna inteligencja w reklamie samochodów

Marka samochodów Audi wystartowała z nową telewizyjną kampanią modelu Spyder. Spot pt. „Driver” został stworzony przez agencję reklamową Venables Bell & Partners z San Francisco i wyreżyserowany przez Craiga Gillespiego.

 

 

Audi znane jest z tworzenia reklam pięknych i wysmakowanych. Elementy, które dodano do najnowszego spotu to humor oraz osobowość marki. Koncepcja scenariusza przypomina sceny z filmów o Jamesie Bondzie, które idealnie pasują do modelu Spyder. Z jednej strony nowe technologie i sztuczna inteligencja, jako kierunek zmian, które wspiera Audi, z drugiej natomiast ponadczasowy styl, klasa i poczucie wolności, które stanowią o produkcie luksusowym w ofercie tej marki.

 

 

Data publikacji: 08.06.2018 r.

Share

Podobne artykuły