Coroczny raport Thinkbox „A year in TV 2017-18” opublikowany 4 kwietnia 2018 roku skupia się na zmianach w globalnym rynku telewizyjnym i próbuje określić jego przyszłość. Zanim jednak spojrzymy w przyszłość, Thinkbox oferuje wgląd w to, jaką pozycję obecnie zajmuje wśród mediów telewizja i jaką rolę gra w życiu konsumentów.
W raporcie zostały zamieszczone wyniki badań z poszczególnych krajów w postaci esencji świadczącej o stanie rynku telewizyjnego dla danych państw.
Telewizja ma większy wpływ na sprzedaż niż wszystkie pozostałe media razem wzięte. (źródło: Starcom/ Publicis Media, 2016)
Telewizja włączona do kampanii radiowej, outdoorowej lub prasowej, zwiększa ona ROI o odpowiednio 222%, 123% i 112%. (źródło: IP Deutschland/ Annalect, 2017)
Telewizja jest zdecydowanie najbardziej użyteczną formą reklamy. (źródło: GFK, 2016)
Telewizja generuje trzykrotnie większą zapamiętywalność marki niż YouTube. (źródło: IP Belgium + Mind Insights, 2016)
Organiczny ruch na stronie podczas kampanii telewizyjnej marki wzrasta o 44%. (źródło: SNPTV, 2017)
Telewizja jest najbardziej efektywną formą reklamy, a jej skuteczność wciąż wzrasta. Włączenie telewizji w kampanię reklamową powoduje wzrost jej efektywności o 40%. (źródło: Binet & Field/ IPA, 2016)
Każdy dolar zainwestowany w telewizję zwraca się na poziomie $1,7 w kategorii produktów szybkozbywalnych. (źródło: ThinkTV/ Ebiquity, 2017)
Telewizja to forma reklamy ciesząca się największym zaufaniem. 36% dorosłych respondentów wskazało telewizję jako najbardziej godne zaufania medium reklamowe w porównaniu do 10%, które wskazało Internet. (źródło: nlogic, OmniVu, 2017)
Ruch na stronach internetowych przedsiębiorstw znacznie wzrasta po rozpoczęciu kampanii w telewizji. Na podstawie danych 14 przedsiębiorstw oszacowano wzrost ruchu od 11% do 1075%. (źródło: Video Advertising Bureau/ comScore/ Nielsen, 2017)
Źródło:
Raport „ A year in TV 2017- 18”, Thinkbox, 04.04.2018 r.
Data publikacji: 27.04.2018 r.